Beschrijving
Nieuw bij COSMANIA, de high-tech skincare producten van Dermalogica! Ontdek ook de Dermalogica Skin Resurfacing Cleanser, deze exfoliërende cleanser zorgt voor een super zachte en schone huid. Melkzuur verbetert de huidtextuur door dofmakende dode huidcellen te verwijderen en de celvernieuwing te stimuleren. Vitamine E conditioneert de huid en Rozenolie kalmeert eventuele gevoeligheid. Gebruik afhankelijk van de huidgevoeligheid een tot tweemaal per dag.
Wil je precies weten welk huidtype je hebt en welk Dermalogicaproduct bij jouw huid past? Doe HIER de gratis Dermalogica Face Mapping® huidanalyse.
Wil je precies weten welk huidtype je hebt en welk Dermalogicaproduct bij jouw huid past? Doe HIER de gratis Dermalogica Face Mapping® huidanalyse.
Gebruiksadvies
Voer de dubbele reiniging uit van Dermalogica die begint met de Dermalogica PreCleanse, doe daarna een kleine hoeveelheid van de Dermalogica Skin Resurfacing Cleanser in vochtige handen en verdeel over het gezicht en de hals. Kan één of twee keer per dag gebruikt worden. Masseer in met lichte bewegingen voor tenminste 30 seconden vermijd daarbij de ogen. Vervolg met het aanbrengen van de Dermalogica Dynamic Skin Recovery SPF50 bij gebruik in de ochtend.
Werkstoffen
De Dermalogica Skin Resurfacing Cleanser bevat de volgende ingrediënten: Water/Aqua/Eau, Sodium Laureth Sulfate, Lactic Acid, PPG-2 Hydroxyethyl Cocamide, Cocamidopropyl Betaine, Polyacrylate-1 Crosspolymer, Glycol Distearate, Caprylic/Capric Triglyceride, Tocopheryl Acetate, Sodium Hydroxide, Disodium EDTA, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Ethylhexyl Glycerin, Hexylene Glycol, Titanium Dioxide (CI 77891), Citronellol, Eugenol, Geraniol, Limonene, Linalool, Citrus Medica Limonum (Lemon) Peel Extract, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Rose Damascena Flower Oil, Eugenia Caryophyllus (Clove) Flower Oil, Aniba Rosaeodora (Rosewood) Wood Oil, Citrus Medica Limonum (Lemon) Peel Oil, Pelargonium Graveolens Oil.
Over het merk
Het awardwinnende (de teller staat op 324 awards!) huidverzorgingsmerk Dermalogica start in 1986 en is inmiddels in meer dan 80 landen verkrijgbaar.
Founder en schoonheidsspecialiste Jane Wurwand had een duidelijke visie: ze wilde producten aanbieden die de huid verbeteren en gezond maken, zonder irriterende stoffen en ingrediënten die de huid kunnen verstoppen en puistjes kunnen veroorzaken. Dermalogica zorgde zo voor een relletje in de beauty industrie door huidverbetering en een gezonde huid boven beauty en glamour te stellen! Dermalogica is dus niet schattig, vertroetelend of luxueus maar een no-nonsense merk dat zich volledig richt op een gezonde huid. De super effectieve producten van Dermalogica zijn vanaf nu verkrijgbaar bij COSMANIA!
Founder en schoonheidsspecialiste Jane Wurwand had een duidelijke visie: ze wilde producten aanbieden die de huid verbeteren en gezond maken, zonder irriterende stoffen en ingrediënten die de huid kunnen verstoppen en puistjes kunnen veroorzaken. Dermalogica zorgde zo voor een relletje in de beauty industrie door huidverbetering en een gezonde huid boven beauty en glamour te stellen! Dermalogica is dus niet schattig, vertroetelend of luxueus maar een no-nonsense merk dat zich volledig richt op een gezonde huid. De super effectieve producten van Dermalogica zijn vanaf nu verkrijgbaar bij COSMANIA!